14

اطلاعیه و اتفاقات مهم صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال؛ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳


صرافی های ارزهای دیجیتال در ایران هر روز با ارائه محصولات خود به کاربران خود برنامه ها و کمپین های مختلفی را ارائه می دهند. در ادامه این مقاله، جزئیات اعلامیه هر صرافی را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

تبادل تترلند

افزودن سپرده شناسه بانک سامان

  • جزئیات: صرافی تترلند اعلام کرده است که علاوه بر بانک آینده، بانک سامان را نیز در قسمت سپرده های تومانی اضافه کرده است.

اضافه شدن سبد B Smart به Tetherland

  • جزئیات: صرافی Tetherland اعلام کرده است که یک سبد جدید Binost به نام Bsmart را به بخش سرمایه گذاری خود در صرافی ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است. جزئیات این سبد به شرح زیر است:
  • قیمت صدور سبد BSmart: 2.5٪ بالاتر
  • قیمت لغو سبد خرید BSmart: 2.5٪ کمتر

صرافی بیت آی آر

آیوتا را به آن اضافه کنید بیت آی آر

  • جزئیات: صرافی Bit.ir اعلام کرد که ارز دیجیتال آیوتا را به لیست معاملات خود اضافه کرده است.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس نسبت به تبلیغات تلگرام هشدار داد

  • جزئیات: صرافی نوبیتکس اعلام کرد که با توجه به شیوه جدید تبلیغات در تلگرام، تبلیغات مختلفی که با هدف سودجویی یا مخرب هستند در کانال تلگرامی این صرافی قابل مشاهده است. نوبیتکس تاکید کرد که بر اساس قوانین تلگرام، امکان نظارت بر این تبلیغات وجود ندارد و نوبیتکس مسئولیتی نخواهد داشت.
  • این صرافی همچنین تاکید کرد که کاربران برای محافظت از خود در برابر طرح‌های کلاهبرداری موسوم به طرح‌های پونزی یا سایر موارد سودجویی، باید از کلیک بر روی چنین تبلیغاتی خودداری کنند.

تبادل توئیکس

پشتیبانی Twix برای به روز رسانی شبکه Aptos

  • جزئیات: صرافی Twix اعلام کرده است که از آپدیت Aptos در 13 می پشتیبانی خواهد کرد. به همین دلیل، واریز و برداشت این ارز دیجیتال در حین به روز رسانی به حالت تعلیق در می آید و پس از تکمیل به روز رسانی مجدد از سر گرفته می شود. علاوه بر این، بازار معاملات Aptos در TWIX در طول این به روز رسانی همچنان فعال خواهد بود.

حذف دلفی از لیست معاملات Twix

  • جزئیات: صرافی Twix اعلام کرده است که خدمات سپرده گذاری و تراکنش توکن دلتا فی (DELFI) را به حالت تعلیق درآورده است. کاربران تا پایان ماه می این امکان را دارند که این ارز دیجیتال را از TWIX برداشت کنند.

صرافی جدید

4 ارز دیجیتال جدید به پول جدید اضافه شد

  • جزئیات: یک صرافی جدید اعلام کرده است که 4 ارز دیجیتال Open Ocean (OOE)، Dodge Elon Mars (ELON)، Easy (ESE) و Stargate (STG) را به لیست معاملات خود اضافه کرده است.

برای مشاهده بهترین قیمت ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی، این صفحه را بررسی کنید: مقایسه قیمت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ها

این پست یک توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتابی از اخبار مبادلات ارزهای دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا