17

تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 + مهلت مجدد


تاریخ تمدید ثبت نام آزمون وکالت دادگستری در سال 1403 اعلام شد. تمدید ثبت نام یک گزینه جدید برای افرادی است که نتوانسته اند مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. هر ساله مهلت چند روزه برای ورود اسامی آزمون وکالت قوه قضائیه تعیین می شود.

داوطلبان می توانند پس از اطلاع از تمدید زمان ثبت نام در آزمون وکالت، مدارک خود را از طریق سایت Sanjesh.org بارگذاری کنند. بعلاوه؛ افرادی که مراحل ثبت نام را قبلا انجام داده اند؛ اما در صورتی که قصد تغییر اطلاعات ثبت شده را داشته باشند، می توانند در بازه زمانی مشخص شده که معمولاً بیش از سه روز نیست، اطلاعات را ویرایش کنند.

آیا امکان تمدید ثبت نام آزمون وکالت دادگستری وجود دارد؟

آزمون وکالت هر ساله همزمان با آزمون وکالت و داوطلبانی که دارند توسط قوه قضاییه برگزار می شود. شرایط ثبت نام آزمون وکالت از این میان کسانی که دارای مدرک لیسانس و بالاتر در رشته فقه و حقوق مبانی اسلامی هستند، امکان شرکت در این آزمون را دارند.

داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی وارد مرحله مصاحبه شفاهی و دوره 18 ماهه کارآموزی می شوند و در نهایت پرونده وکالت را از دستگاه قضایی دریافت می کنند. مهلت جدیدی برای ثبت نام در آزمون وکالت در حال بررسی است و کسانی که ثبت نام خود را از دست داده اند باید مهلت مقرر را رعایت کنند.

آیا امکان تمدید ثبت نام آزمون وکالت دادگستری وجود دارد؟آیا امکان تمدید ثبت نام آزمون وکالت دادگستری وجود دارد؟

تاریخ تمدید ثبت نام در آزمون دادگاه 1403

افرادی که نتوانستند در موعد مقرر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند و یا مدارک آنها ناقص است و مایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود هستند می توانند در زمان ثبت نام مجدد در آزمون وکالت مدارک خود را در سامانه سنجش بارگذاری کنند.

با توجه به اینکه مراحل ثبت نام در این آزمون هنوز آغاز نشده است، هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت 1403 اعلام نشده است. زمان ثبت نام آزمون وکالت به احتمال زیاد اوت یا سپتامبر خواهد بود.

پس از آن ثبت نام بازماندگان محدود زمانی تلقی می شود و متقاضیان حداکثر سه روز فرصت دارند تا در مراحل ثبت نام شرکت کنند. افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند؛ اما کسانی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت کرده اند نیز می توانند در مدت زمان تعیین شده اطلاعات خود را اصلاح کنند.

توجه داشته باشید که پس از مهلت سه روزه، مهلتی برای تکمیل مراحل ثبت نام وجود نخواهد داشت. لذا برای اینکه فرصت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات را از دست ندهید، توصیه می کنیم اخبار و اطلاعیه های سازمان سانسه را پیگیری و در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید.

تمدید مدت ثبت نام آزمون وکالت نظام قضایی 1403 هنوز اعلام نشده است. این مقاله به محض انتشار اطلاعیه و دعوتنامه سازمان سنجش به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام برای تمدید ثبت نام آزمون وکالت 1403

مراحل ثبت نام در آزمون قوه قضائیه برای بازماندگان و بقیه داوطلبان تفاوت چندانی نخواهد داشت. این دسته از افراد باید به سایت Sanjesh.org مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه اقدام به پر کردن فرم نمایند.

برای پرداخت هزینه در سایت سانسه، ارائه کارت بانکی به یکی از اعضای شبکه شتاب الزامی است و در صورت پرداخت موفق، یکسری پرداخت ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

با استفاده از سری های ارائه شده افراد می توانند فرم ثبت نام را دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز را پر کنند. در نهایت کد فالو ارائه شده است که داوطلبان باید تا کنون داشته باشند اعلام نتایج آزمون وکالتآن را نزد خود نگه دارید.

راهنمای املای اسامی در تمدید ثبت نام آزمون قوه قضائیهراهنمای املای اسامی در تمدید ثبت نام آزمون قوه قضائیه

مدارک مورد نیاز جهت تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

مدارکی که متقاضیان باید در مهلت مقرر جهت تمدید ثبت نام آزمون قوه قضائیه ارائه نمایند عبارتند از:

ارائه عکس پرسنلی 3*4

ارائه عکس پشت و کارت ملی

ارائه مدرک فارغ التحصیلی یا کار در مقطع کارشناسی یا بالاتر در رشته حقوق (گرایش های مختلف حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی)

ارائه کارت پایان خدمت سربازی

ارائه گواهی معافیت دائم یا موقت از خدمت سربازی

 مدارک مورد نیاز جهت تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری مدارک مورد نیاز جهت تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

خلاصه مقاله تمدید ثبت نام آزمون قوه قضائیه

مهلت تمدید ثبت نام آزمون قضائی برای متقاضیانی در نظر گرفته شده است که از ثبت نام عقب مانده و یا قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند. برای این منظور افراد باید در زمان مقرر که معمولاً بیش از سه روز نیست، مدارک مورد نیاز را در سایت سنجش بارگذاری کنند.

در حال حاضر به دلیل شروع نشدن مراحل ثبت نام، مهلت تمدید ثبت نام آزمون قضایی اعلام نشده است. از این رو؛ داوطلبان بهتر است آخرین اخبار و اطلاعیه ها را در سایت سنجش دنبال کنند تا فرصت شرکت در این آزمون را از دست ندهند.

برای دانلود برگه تجدید ثبت نام آزمون قوه قضائیه pdf کلیک.

بازماندگان چگونه می توانند در آزمون وکالت ثبت نام کنند؟

برای ثبت نام باقی مانده در این آزمون مهم گزینه دیگری در نظر گرفته می شود و داوطلبان می توانند مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه چه تاریخی است؟

تاریخ دقیق تمدید ثبت نام آزمون هنوز اعلام نشده است. متن این مقاله به محض اطلاع رسانی به روز رسانی خواهد شد.

مراحل ثبت نام در آزمون قوه قضائیه چگونه است؟

ثبت نام اینترنتی آزمون وکالت دادگستری و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا