6

سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد



ایسنا/مازندران نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از قعر جدول رده بندی صعود کرد و با کسب 6 امتیاز ارزشمند مقابل تیم های رقیب، برای بقا در این فصل مطمئن تر شد. این مسابقات

شاگردان ساکت الهامی چهارشنبه شب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور میزبان ذوب آهن اصفهان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا با کسب 3 امتیاز امیدوارکننده از لیگ برتر جهان، دو پله در جدول رده بندی صعود کنند.

در حالی که نساجیچی مقابل میزبان خود ذوب آهن به 3 امتیاز ارزشمند رسید، تیم های کمی توانستند در بازی های خانگی ذوب آهن از ورزشگاه فولادشهر کسب کنند یا حداقل یک امتیاز کسب کنند.

نساجی ساکت الهامی اما در هفته های اخیر که کوهستانی ها با انگیزه بودند و با آشتی هواداران در دیدارهای خانگی و خارج از خانه به نتایج مطلوب و امیدوارکننده ای دست یافتند.

پیروزی مهم و بزرگ هفته بیست و چهارم در ورزشگاه شهید وطنی مقابل تیم پرمهرا تراکتور تبریز نقطه آغازی بود، روح امید و ایمان به بازگشت یک رویا را از فانوس در دستان جدول لیگ را القا کرد. و این روند ادامه پیدا کرد و در بازی با حضور ذوب آهن و نساجی در نیمه اول یک بازی داغ و به لطف درخشش لوان پولی، دروازه بان برزیلی آنها، فرار عالی قائم شهری پالشری از انتهای جدول بود.

پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان اهمیتی دوچندان پیدا کرد زیرا نزدیک ترین رقیب این تیم در انتهای جدول دو تیم خوزستانی (استکلال خوزستان و فولاد گازدار اصفهان) بودند. شیرینی صعود دو پله ای آنها از رتبه 15 به 13.

پیروزی خاطره انگیز شاگردان الهامی در اصفهان در شرایطی رقم خورد که ذوب آخان پس از دریافت گل زودهنگام و دیدنی “منصور باقری” تحت تاثیر حملات حریف موقعیت های زیادی را در اختیار نساجی قرار داد، حتی قایمشهری نیز توانست امتیازات را افزایش دهد. تعداد اهداف خود را به تعداد بیشتری.

اما در نهایت همان 2 گل برای پیروزی شیرین نساجی در اصفهان کافی بود تا ساکت الهامی دوباره در آغوش بازیکنان و مدیرانش قرار گرفت و با احساس و دل به شاگردانش در رختکن تمجید کرد که این نمایش خوب را انجام دادند. مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ

اولین دیدار دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید و نساجی چیها موفق شد در بازی برگشت در ورزشگاه فولادشهر انتقام بگیرد.

طرح مدیران نساجی جواب داد

مدیران نساجی که شرایط تیم را به خوبی درک می کنند و برای اینکه در اصفهان تنها نباشند، تصمیم گرفتند با اختصاص سه زمین ویژه برای اولین بار در فوتبال ایران، هواداران متعصب این تیم را به نیمه دنیا بفرستند. بیش از 400 هوادار این تیم از فرودگاه ساری راهی اصفهان شدند و حمایت بازیکنان این تیم راهی ورزشگاه فولادشهر شد.

نتیجه این اقدام موثر مدیران نساجی پاسخ مثبت داد تا وفاداری و انرژی مثبتی که هواداران به همراه کادر فنی و بازیکنان در جریان مسابقه منتقل کردند، شیرینی پیروزی و 3 امتیاز را چند برابر کرد.

پیروزی استراتژیک منسوجات در برابر ذوب آهن

«مصطفی صداقت» مربی تیم فوتبال نساجی مازندران شامگاه چهارشنبه و پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: برد ما مقابل ذوب آهن اصفهان استراتژیک و مهم بود و ما. این یک پیروزی برای هواداران است.

وی افزود: این برد مقابل تیم خوب و با شخصیت ذوب آهن را به نساجی ها تبریک می گویم که به برتری رسیدند.

سرمربی تیم نساجی مازندران به عملکرد خوب لوان پولی، دروازه بان برزیلی تیمش مقابل تیم ذوب آچان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دروازه بان ما در این دیدار عملکرد خوبی داشت، هرچند موقعیت تمیز دروازه بان کمک زیادی به ما کرد، اما گل نخوردن این تیم باعث شد. یک کار.” این یک تیم است.

صداقت اضافه کرد: البته تیم ذوب آچان از نظر قدرت بدنی خسته بود و در تعویض ها خالی بود و با اطلاع از شرایط این تیم، در نیمه دوم دفاع خوبی داشتیم و در ادامه می توانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم. ضد حملات بود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

تاثیر حضور خودران نساجی در پیروزی

مربی تیم نساجی درباره سفر بیش از 400 هوادار نساجی به اصفهان و حضور آنها در ورزشگاه نیز گفت: این موضوع تاثیر بسیار مثبتی داشت، آنها قوت قلب ما و تداوم حضورشان در آینده بود. بازی های خارج از خانه ما به تصمیم مدیران باشگاه بستگی دارد.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه دو بر صفر تیم ذوب آخان را شکست داد.

در پایان بازی های این هفته ذوب آهن با 33 امتیاز در رده هشتم باقی ماند و نساجی با کسب 3 امتیاز از اصفهان با کسب 22 امتیاز در جدول رده بندی به رده سیزدهم صعود کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا