14

نخستین اسنپ شات ایردراپ لیر زیرو (LayerZero) گرفته شد


LayerZero Labs، توسعه دهنده پروتکل زنجیره ای متقابل LayerZero در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، اعلام کرده است که اولین عکس فوری از ایردراپ آینده را گرفته است.

من گزارش میدم خانه بلاک چین و طبق این توییت، عکس فوری یاد شده دیروز، 1 می 2024 (12 می 1403) ساعت 11:59:59 به وقت UTC گرفته شده است. تیم توسعه Lear Zero در این توییت اشاره کرد که به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد کرد.

Airdrops بخشی از استراتژی گسترده‌تر پروژه‌های رمزنگاری برای پاداش دادن به پذیرندگان اولیه و تمرکززدایی قدرت حاکمیتی در شبکه‌های بلاک چین است.

زمان دقیق AirDrop LearZero هنوز مشخص نشده است، اما تیم توسعه دهنده این پروتکل بین چینی در دسامبر گذشته اعلام کرد که این فرآیند در نیمه اول سال 2024 انجام خواهد شد.

همانطور که در اسکرین شات توییت Lear Zero ذکر شد، پروتکل اشاره می کند که اولین عکس خود را گرفته است. این نشان می دهد که LayerZero airdrop احتمالا در چند مرحله انجام می شود و عکس های فوری متفاوتی از آن گرفته می شود.

توییت صفر لیرتوییت صفر لیر
منبع: ایکس

Lear Zero یک پروتکل غیرمتمرکز و زنجیره ای است که امکان تبادل اطلاعات، دارایی ها و داده های مختلف را بین شبکه های بلاک چین فراهم می کند.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا