14

هزینه ۶.۵ میلیون دلاری فانتوم برای حمایت از میم کوین‌ها


در رویدادی که اخیرا در سیدنی برگزار شد، مایکل کونگ، مدیرعامل فانتوم، از یک طرح جاه طلبانه 6.5 میلیون دلاری برای متحول کردن بخش memecoin پرده برداری کرد. اعلام این خبر در رویداد MemeGlobal در 30 آوریل (11 مه) اهمیت راه اندازی میم کوین ها را به روشی امن تر و ساختارمندتر در صنعت کریپتو نشان می دهد.

من گزارش میدم خانه بلاک چینفانتوم یک جایزه 10 میلیون دلاری برای حمایت از تیم هایی ارائه می دهد که از دستورالعمل های سختگیرانه بنیاد فانتوم برای انتشار memecoin ها در استخرهای خاص پیروی می کنند.

هدف فانتوم: ایجاد یک محیط امن و منصفانه برای memecoin

مدیر عامل فانتوم دیدگاه خود را برای ایجاد یک پروژه memecoin موفق که توزیع دموکراتیک توکن ها را ارائه می دهد به اشتراک گذاشت. این امر باعث کاهش نوسانات قیمت و دستکاری و ایجاد انصاف در بازار می شود.

وی همچنین در مورد اهمیت استراتژیک این سرمایه گذاری ها برای جذب مشتری و رشد پروژه صحبت کرد.

کنگ قبلا تعهد خود را برای ایجاد محیط امن‌تری برای جوامع و سرمایه‌گذاران در فضای memecoin ابراز کرده بود. او در یک پست وبلاگ مفصل، از سازندگان دعوت کرد تا طرح‌های جدید سکه‌های میم خود را پیشنهاد کنند.

مدیر عامل فانتوم تضمین می کند که همه پروژه ها عاری از محتوای توهین آمیز هستند و به افراد واقعی یا پروژه های قبلی اشاره نمی کنند.

چارچوب او برای شروع memecoin عدالت و امنیت است که از ابتدا مطرح شد. بنیاد تقریباً 85 درصد از توکن‌های هر پروژه را در یک استخر مایع فانتوم/توکن (LP) نگهداری می‌کند. علاوه بر این، آنها گزینه چند امضایی (Multisig) که بسیار امن است.

ورود فانتوم به بازار میم کوین به موقع است زیرا ابتکارات مشابه باعث رشد قابل توجهی در سایر اکوسیستم های بلاک چین مانند Solana شده است. در 15 آوریل (27 آوریل)، سولانا شاهد افزایش فعالیت صرافی های غیرمتمرکز (DEX) بود که حجم معاملات آنها از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رفت. با این حال، عرصه میم سکه هنوز چالش های خود را دارد. تاریخچه اخیر شبکه Solana به عنوان یک علامت هشدار عمل می کند، زیرا رها شدن پروژه های memecoin منجر به زیان مالی قابل توجهی برای سرمایه گذاران شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که 12 پروژه ممکوین مبتنی بر Solana رها شده‌اند که منجر به زیان خیره‌کننده 26.7 میلیون دلاری شده است.

بدون این رمزارز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا